סיפור סיפורים הוא המפתח לשיווק מוסיקה

שיווק במוזיקה חשוב עכשיו יותר מאי פעם. התרשמות ראשונה מתמשכת לפני שהשיר שלך אפילו מתחיל יכולה להיות ההבדל בין כוכב-לב לטשטוש. זה נכון במיוחד היום בגלל דבר שנקרא "כלכלת תשומת לב". מוזיקאים עשויים למצוא את עצמם מתחרים על אותה נדל"ן טבעית. הם נלחמים על תשומת ליבך.
אז איך יוצרים ערעור רגשי לפני שמישהו מקשיב?
ערך הסיפור
האמנים המצליחים ביותר יודעים את הערך של סיפור סיפורים, ואיך למכור את עצמם. זו הדרך היעילה ביותר לחדור את הרעש של כל המוזיקה האחרת שנוחתת בעדכונים החברתיים שלנו.
מרגיש לחץ?
זכור, אינך צריך לספר את כל הסיפור שלך בבת אחת. רומנים נפרשים על פני כמה מאות עמודים. כמוזיקאי, כל פעולה שתנקוט היא הזדמנות לקדם את הסיפור שלך ולחבר קשרים נוספים – כל מופע שאתה מנגן, כל סרטון שאתה יוצר, כל מהדורה חדשה, כל אימייל שאתה שולח, כל פוסט בבלוג ועדכון מדיה חברתית שאתה כותב.
ובכל זאת, הבנתם של נקודות השיא של הסיפור המוזיקלי שלכם עוזרת כל כך לשיווק.
הסיפור שלך לא יחשוף את כל היופי והמורכבות שלך כאמן. זה ייקח יותר מדי זמן לספר. במקום זאת, חשוב על כמה דברים עיקריים שאתה הכי רוצה להעביר על חייך והמוזיקה. אולי יש לך כבר את הטענות של סיפור להקה נהדר בפרטים הקטנים האלה.
במה עלי למקד את הסיפור שלי?

  1. השפעות
    האם אתה מושפע מהביטלס כמוני? תגיד את זה. שיוך עצמך לאייקונים המוסיקליים שלך מייד נותן למאזין משהו להתייחס אליו ולחזות לפני שתלחץ על ההפעלה.
  2. תרבות
    המורשת שלך או אפילו סתם הסצנה בה אתה נמצא עשויה להיות תכונה מכרעת של המוסיקה שלך ושל מה שאתה מתמודד איתה. ככל שתבחרו להפוך תרבות לחלק מהזהות שלכם, זה יכול להביא קהל מוכן לתמוך באחד משלו ישירות לרגליכם.
  3. מקור
    סיפור האמן או הקמת הלהקה שלך בלבד יכול לפעמים להספיק בכדי לקבל מעריץ. הניסויים והתלאות שלך תמיד יעשו סיפור טוב, ובכך עלולים לגרום לאנשים להשקיע רגשית בהצלחה שלך.
  4. מטרה
    מקובל לחלוטין לעשות רק מוזיקת ​​מסיבות; העולם עדיין זקוק לזה. אבל, אם אתה אמן עם זיקה לאלבומי קונספט ושיח פוליטי, כדאי שתחלבי את זה בשביל כל זה שווה. מאזינים רבים יכולים להעריך מוסיקה העוסקת בסיבה שהם קרובים אליהם.

נשאר אותנטי
אל תתיימר להיות משהו שאתה לא. הקהל שלכם והתקשורת יראו דרכו. אחרי שאמרתי את זה, מה מבדיל אותך מהלהקות האחרות? איזה היבט בחיים שלך יתחבר ברמה הרגשית עם המאזינים שלך? הפרט הזה הוא אליו נמשכים המעריצים, על מה מבקרי המוזיקה יכתבו ועל מה צריך להיות מוגדר במרכז הסיפור שלך.
אילו סיפורים אנשים מחפשים?
העיתונות והמעריצים כאחד רוצים לדעת מה גורם לך להתבלט, מה שמייחד אותך. הקול המדהים שלך והמנגינות הקליטות שלך פשוט לא מספיקות כדי לגרום לך להתבלט מהשאר. הדברים האלה הם רעש לבן כי זה לא מבדיל אותך מהמתחרים.
זה לא אומר שמיומנויות לא חשובות. היכולת המוזיקלית שלך היא הדבר הראשון שעליך לשלוט בדרך להפוך למוזיקאי מקצועי. עם זאת, הקונטקסט בו מציגה המוזיקה שלך תתן לך את היתרון בכל מה שקשור להשגת הופעות, מעריצים ותשומת לב שתצטרך כדי לקיים את הקריירה שלך.
החדשות הטובות הן שהסיפורים כבר שם. כל שעליכם לעשות הוא לפתח את הנרטיב. חשוב על זה לאורך כל תהליך היצירה שלך כך שהוא לא יתגנב עליך. מה שתגלו הוא שיש לכם דרך להציג את המוסיקה שלכם בהקשר.
האם המפיק המטורף שלך עזר לך לפתח את הצליל שלך בכך שהוא נועל אותך במרתף מלא בוויניל והשליך פטישים לעברך? האם השכן שלך קרא לך לשוטרים בגלל החזרות הרועשות שלך, ובכך עורר אותך לגנוב את החברה שלו ולכתוב עליו שיר? האם גדל ליד שדה התעופה הזרז לאהבתך לצורחי צינור? האם מסע רוחני למולדת עיצב את חזון העולם שלך? המפתח הוא שאתה צריך לחפור עמוק יותר מאשר "התייצבנו בניו יורק ושילמנו את דמינו."
הסיפורים מוטבעים בחייכם, במוזיקה שלכם, בקריירה שלכם, במילים שלכם ובהשראתכם. כל שעליכם לעשות הוא ליישם תהליך פשוט למסד את הנרטיב. אז אתה יכול לחרוג פתיל מכל אותם קטעים שממחיש סקירה כללית על הקריירה שלך ויוצר פילוסופיה שמהדהדת עמוקות עם המעריצים שלך.
נסה את זה:
לך למרות שכל שיר שאי פעם כתבת או שיחקת והרהר בדבר המעניין ביותר בכל אחד מהם. זה יכול להיות משהו שאתה עושה מוזיקלית, טכניקה שאתה משתמש בה, ההשראה שלך, או רעיון שאתה מנסה לנסח עם השיר. זה יכול להיות קשור לכלי נגינה, למילים, לעיבודים, להקשר של המוזיקה או ללהקה ד

ynamics כאשר הקלטת את השיר. זה יכול להיות על המסורות שאתה מצייר מהן, מסתגלות או משתנות. זו יכולה להיות חוויה מהסיור שלך או משוב של מעריץ. ובכן, אני חושב שאתה מבין את הרעיון.
עבור כל שיר, כתוב את אותו אלמנט יחיד על תו פוסט והדבק אותו על הקיר שלך. ואז סידור מחדש, הרחב וחדר מחדש את הנרטיב ככל שהקטלוג שלך גדל והמוזיקה שלך מתבגרת.
זה הסיפור שלך: היבט חי, נושם, מתפתח של האמנות שיצרת כל העת.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *