כלי נגינה 2019

מוזיקה הייתה חלק מחיי האדם מאז ימי קדם. זה חודר אל נשמתנו והופך להיות חלק מאיתנו, בדיוק כמו שאנחנו, יוצרינו, חלק ממנו. אנו ויצירותינו צומחות ולומדים יחד, וכל שלב בהתפתחות האנושית מביא עימו כלים חדשים ליצירת הרחבה הערבית של נשמתנו. העתיד לא יהיה שונה. עם התקדמותנו באופק הזמן, עשרת הכלים האלה של מחר ישירו את פס הקול של העלייה שלנו.

סינטטי כיס

עם התקדמות טכנולוגיית המוזיקה, הפקת המוזיקה וכלי הנגינה הופכת לנגישה יותר, במחיר סביר ובמקרית יותר. הצורך במערכות אולפן מסיביות, לפחות מתחת לצמרת המקצועית הגבוהה ביותר בתעשייה, הולך ומתדלדל לטובת הפשטות והיכולת ליצור ולהציג מוסיקה כלאחר יד ובטוס. כניסה: סינטטי כיס. מערכות קומפקטיות ועם זאת רב-תכליתיות ליצירת מוסיקה מתאימות באופן מושלם לצורכי הנגנים השואפים למחר. דגמים כמו הקורג וולקה ואפילו דגמים של Teenage Engineering שעולים פחות מ -49 דולר מעניקים למוצרי שירים מודרניים את כל הכלים הדרושים להם בחבילה בגודל כיס במחיר חלק מהמחיר של אולפני הסינטה הבימתיים והיקרים בהרבה. והרבה פחות נוח. ואם הפשטות של סינתטי הכיס היא, משום מה, עדיין יותר מדי בשבילך, ישנם הטריגרים הניתנים לביש שנעשו על ידי DrumPants, שמשתלבים עם הבגדים שלך כדי לאפשר לך ליצור פעולות תופת פשוט על ידי הקשה על הברכיים שלך וחותמת את כפות הרגליים שלך, בדיוק כמו שכבר עושים למנגינות האהובות עליכם, בכל מקרה!

גיטרות משופרות

גיטרות היו עמוד התווך של המוזיקה מאז המצאתן, דרך יצירת הגרסאות החשמליות הראשונות, ועד ימינו, עם ההתקדמות האחרונה כמו דגמי טווח מורחבים (שבעה, שמונה, תשע מיתרים וכו ‘) איסוף סינטיס. בהתחשב ברלוונטיות המתמשכת של מכשיר זה, בטוח לומר שהוא לא ייעלם בקרוב. אבל איך הם יצליחו להישאר רלוונטיים בנוף המשתנה ללא הרף של המוסיקה המודרנית? באותה צורה שיש להם תמיד: על ידי הסתגלות וקידום. כל הגרסאות הישנות יותר של הגיטרה יכולות להיכלל ברשימה זו, אך הדרך בה הן משמשות ברוב המוסיקה זהה לתמיד, ולכן נתמקד בגיטרות של העתיד. הטנדרים הסינתטיים שהוזכרו לעיל, בפרט, מאפשרים לגיטרות רמה של שליטת סאונד השמורה בדרך כלל לסינתיסייזרים, וסדרת ה- GK של בוס אף מאפשרת ניסוח של גיטרה חשמלית – התכונה שמעניקה לכלים את היכולת שלהם ליצור תחושה, ותכונה שלשמה חשמלי גיטרה ידועה במיוחד – משמשת בצלילים מסונתזים, שלרוב חסרים במיוחד בהקשר זה. תוספות נוספות, רכיבי פרינג ‘וטכנולוגיות שונות אחרות של פרנקנשטיין-Esque נמצאות בפיתוח מתמיד, ומבטיחות כי עמוד התווך האינסטרומנטלי נמצא כאן לטווח הארוך.

מכשירים מדומים דיגיטליים

בדומה לגיטרות הטנדר הסינטיס שהוזכרו לעיל, מכשירים רבים אחרים מנסים למודרניזציה באמצעות דיגיטציה. גרסאות חשמליות של מיתרים קלאסיים, למשל, זמינים בקלות, ומכשירי נשיפה אלקטרוניים כוללים את האפשרות לדמות כלי נשיפה ופליז שונים עם ממשק יחיד. (מכשירים אלה לרוב מנוגנים בצורה שונה ומצריכים אימונים נפרדים.) אולי השכיחה מבין הקלאסיקות הדיגיטליות הללו היא ערכת התופים האלקטרונית. תופים של ערכות אקוסטיות אינם מגוונים במיוחד בסאונד שלהם, מוחלפים באופן קבוע בגרסאות אלקטרוניות בהקלטות מקצועיות, קשים להובלה, וסיוט להקלטה (למרות העובדה שהם ככל הנראה ידובבו ללא קשר). עם זאת, תופים אלקטרוניים כוללים מגוון רחב של צלילים (צלילים אקוסטיים וסינתטיים כאחד) שהם מוכנים לביצוע ולהקלטה והם נוחים בהרבה להקלטה וגם לנסיעה, שלא לדבר על עוצמת הקול המתכוונת המאפשרת לנגן ולנגן. תרגול – אפילו בשעת לילה מאוחרת – מבלי להפוך אויבים אנושיים של השותפים שלך לשכונה.

פאן תופים

סוג אחד של מכשירים קיימים מראש שלא דורשים שום התקדמות טכנולוגית בכדי לשרוד את התקדמות העולם המוזיקלי הוא התוף פאן. למעשה, סוג אחד של תוף פאן – המכונה תוף הלשון – נחשב למכשיר העתיק ביותר מלבד הקול! יש תרבויות אפריקאיות שפותחו עבורן אפילו שפה. אז אם זה המקרה, אז מדוע מכשירים אלה מופיעים ברשימת הכלים של מחר? ישנן למעשה כמה סיבות שנאספו אשר גורמות לתופי פאן להיות רלוונטיים ואף לפופולריות גבוהה כיום: ראשית, קל לתלמידים ולנגן תופי פאן, מה שהופך אותם לנגישים למתחילים וכאלה שמפחידים אותם בגלל הקושי הנתפס בלימוד כלי נגינה. שנית, הם נוחים. כאמור לעיל, הם אינם דורשים אביזרים נוספים, במיוחד מגברים ואלמנטים אלקטרוניים אחרים, מה שמקל עליהם לנשיאה וביצוע בפומבי ובזבוב. לעתים קרובות זה נעשה על ידי אמני התופים הברכיים הבולטים ביותר, כמו Hang Massive. שלישית, ואולי הכי חשוב, הצליל האתרי והכמעט פסיכדלי שנוצר על ידי תופי פאן הוא דינמי ומורכב להפליא עבור כלי אקוסטי. הצליל הוא עולם אחר ומדבר לחלק ראשוני של הנפש שהוא עתיק כמו הכלי עצמו. הטון המיסטי הטבעי הזה מעלה חלוםיות שאין כמוהו אפילו בצלילים מוזיקליים ביותר שנוצרו ובעיקר בשכבות עשירות.

נומיס

החסרונות העיקריים של DJing וביצוע צורות אחרות של מוסיקה מוכוונת לולאה הוא חוסר התצוגה של ביצוע הכלים המשומשים. ובכן, עבור אלה בעולם הלולאה המחפשים להגשים את ההופעה, ה- Nomis מאת ג’ונתן ספארקס כאן כדי לענות לשיחה בצורה תיאטרלית להפליא. ה- Nomis כולל בקר מהבהב ואנכי מתומן המסגר את האדם שמשחק אותו. בקר זה מוטבע על ידי שני מגדלים מוארים. המגדלים הראשונים מציגים צבע המייצג את הצליל בו משתמשים. סיבוב הבקר המתומן הגדול לולאות את המנגינה שמנגנת ומפעילה אור דומה על המגדל השני שפועט תוך כדי התווים של הלולאות, לא רק יוצרים מופע אור מדהים אלא גם מאפשרים לקהל מבט מפורט על מהות המוזיקה שהם נהנה. התצוגה המרתקת הזו של מוזיקליות אלקטרונית בטח מכניסה את אמנות ביצועי המוזיקה האלקטרונית למחר.

סינתוסים אקספרסיביים

ביטוי וניסוח הם חסרונות של כלים מסונתזים, כמו גם כלים מבוססי מקלדת בכלל. לא ניתן לכופף את מקשי הפסנתר כמו מיתרי הגיטרה, ואפילו התכונות הכפיפות והביטוי הדיגיטלי של סינתיסייזר חיוורים בהשוואה לאלה של מיתר או כלי נשיפה המנוגנים עם כל הדקויות האינסופיות והפרטניות של אנוש מדויק, רהוט. תנועה והדינמיקה הטבעית של מכשיר רטט בעולם האמיתי. עם זאת ישנם דגמים חדשים של סינתיסייזר המאתגרים את הרעיון הזה ומגדילים את דרגת הביטוי המפורטת בכלים דיגיטליים באופן דרמטי. קח, למשל, את לוח האצבעות של המשך; סינתיסייזר המציג משטח מלבני ושטוח עם תווים מרווחים באופן שווה – בדומה למקשים במקלדת אך מוקרנים באופן דיגיטלי – עליהם יכולה האצבע להחליק ולעבור לייצר ביטויים כמו כיפוף המגרש ורגישות מגע דינמית על בסיס לחץ ושאר מורכבים אחרים. אלמנטים של מגע אנושי. Seaboard של ROLI כולל תכונות דינמיות דומות אך נשלט על ידי מפתחות גומי סיליקון גמישים. ישנן אפשרויות שונות נוספות לסינתיסייזרים מקשים אקספרסיביים ואפילו סינתיסייזרים בסגנון תוף המכילים בקרות מגע דינמיות דומות לגרסאות המקלדת שהוזכרו לעיל.

מטטונים

תארו לעצמכם שאמרו לכם כי ממש כל פיסת מוזיקה ששמעתם אי פעם, למעט קפלה ואוסף קטן וקטור של קרניים וכלי מיתר נטולי נטייה, הושמעה בצורה לא נכונה, או לפחות לא מדויקת. הייתם מאמינים בזה? ובכן, עליכם, מכיוון שזו האמת, וכאן כדי להוכיח זאת, כמו גם לתקן את הטעויות, הוא אוסף של כלים המכונים “metatonals.” מוסיקה היא מדע מורכב בהרבה מכפי שרובם המכריע של האנשים מבינים . הגובה המדויק של פתק משתנה בהתאם לתווים שאיתם היא מהדהדת. לדוגמא, חד-ג’י בפני עצמו הוא גובה שונה מעט מאשר חד-ג’י המהדהד עם E, ואלה שונים מאשר אם היו מהדהדים בתווים שונים וכן הלאה. שום מכשיר עם תווים במקומות מבוקרים, כמו עם מקשי מקלדת או סיבובים של גיטרה, אינו יכול להתאים את הווריאציות הרגעיות הללו במדויק ובכך להסתפק במגרשי הכיכר המהדהדים היטב יחד אך אינם מושלמים בכל הקשר. בנוסף, ישנם מרווחים רבים שבהם ניתן לארגן תווים מהדהדים. הסט המקובל המשמש באופן קולקטיבי כסטנדרט על ידי מוזיקאים מודרניים (המכונה דיאטוני) הוא רק אחד מערך אפשרויות אינסופי, שנבחר לצורך אחידות הכלים והיכולת של מוזיקאים לתקשר. [7] אחרי הכל, אם מכשירים לא היו חולקים את אותם תווים, הם לא יוכלו לשחק ביחד, והשחקנים שלהם לא היו לומדים ומבינים את אותו מידע. אולם ככל שהטכנולוגיות האינסטרומנטליות מתקדמות, עם זאת, היכולת הולכת וגדלה בתוכם ויש אפשרויות נוספות להפוך אותם למגוונים יותר בסוגי התהודה שלהם ומדויקות יותר בתוך המפתחות וההקשר שבהם הם מנגנים. ישנן טכנולוגיות שונות ומגוונות, כולל fretboards נשלפים ו / או מתכווננים וכן fretboards עם מרווח שונה המאפשרים גיטרות ובאס רב-גוניותיות. עם זאת, ככל הנראה, המכשירים המטטוניים הם ככל הנראה Tonal Plexus, כלי דמוי מקלדת הכולל כמות עצומה של מרווחים בין כל תו מוזיקלי רגיל, מה שמאפשר מערך מקשים כמעט בלתי מוגבל ויכולת מדויקת להרמוניה של תווים עבור כל הקשר. מכשירים כמו אלה לא רק מפוצצים את כמות המלודיות הפוטנציאליות ואלמנטים טונאליים אחרים בהם יכול מוזיקאי להשתמש, אלא גם גורמים למוזיקה שכבר אנו אוהבים להישמע בצורה משמעותית, הן מגדילות את אפשרויות היצירה והן גורמות לכל המוסיקה להישמע טוב יותר בבסיסה.

אייגנהרפ

אחד המרכיבים החשובים ביותר בעתידם של כלי נגינה הוא של צדדיות נוחה. זה ניכר בבירור בעלייתם של סינתיסייזרים לעומת כלי נגינה ייחודיים, שיש להם דינמיקה רבה יותר, ביטוי וניסוח (אם כי, כאמור בפריטים לעיל, כלים סינטטיים תופסים במהירות). ה- Eigenharp הוא אולי הדוגמא הגדולה ביותר לתפיסה זו. שילוב של תכונות של סינתיסייזרים, מכונות תופים ורצפים בכלי הניתן לנגינה דומה לגיטרה, מקלדת, כלי נשיפה, או כלאיים מותאמים אישית לאלה ובביטוי באצבעות ובצינור הנשימה ( תכונה שמאפשרת משחק בסגנון הרוח), מכשיר זה הוא האולטימטיבי ביותר צדדיות וביטוי. לא רק זה, אלא שמיקום הנגינה בסגנון הגיטרה הופך אותו לאידיאלי גם להופעות חיות. ה- Eigenharp הוא הכלי האולטימטיבי לכל המטרה.

ביומינסטרומנטים

אוקיי, הגיע הזמן להתפרע. מה אם גוף האדם עצמו ייכלל ברשימה זו? סביר להניח שהמשמעות היא שירה, אולי ביטבוקסינג, אולי אפילו עצם חזיר, אבל זה בכלל לא זה. אמנם הדברים האלה לא הולכים להיעלם בשום דרך, אך מכיוון שהם גם לא צפויים להשתנות באופן דרמטי באופן השימוש בהם, יהיה זה לא נכון לשכנע אותם לתפוס מקום נוסף ברשימה זו. מה שהפריט הזה מייצג הוא למעשה אף אחד מהדברים האלה אלא טכנולוגיות המשמשות לאיסוף איתותים מהפונקציות הטבעיות של הגוף, כמו הלב והמוח, ליצירת מוזיקה. נשמע מבלבל? בואו למסגר את זה כך: מה אם הייתם יכולים לחשוב מוזיקה ולגרום לזה לקרות? ברצינות. האנצפלופון הוא מכשיר הממיר גלי מוח לאותות מוסיקליים. הכלי ההמצאה הפנטסטי הזה הוא דרך מהפכנית לבטא את המוזיקה המדומה על ידי מוזיקאי ללא קשר לכישרון אינסטרומנטלי טכני ואקדמאים. כמו כן נעשה מחקר כדי להשתמש בכלי מדהים זה כדי לעזור למוזיקאים הסובלים מפגיעה או מחלה כלשהי המונעת מהם לשיר או ליצור אינטראקציה עם כלי נגינה בכדי שיוכלו ליצור מוזיקה למרות מצבם. בנוסף לאנצפלופון, יש גם מכשיר הנקרא קרדיופון, המשתמש בדופק הלב כדי ליצור צלילים קצביים למטרות פיקוח מוזיקליות או רפואיות. ברור שגוף האדם הוא אחד הכלים המוזיקליים המתהווים בתקופתנו.

מחשבים

אולי פריט זה נראה כמו מעט שוטף, אבל אין צורך להכחיש את המחשבים לעתיד המוסיקה. כל פריט ברשימה זו מחייב הפעלה של מחשב, שמור עבור תוף הסיר, שעדיין מחייב להקליט מחשב (אלא אם כן אתה מחשיב שיטות הקלטה מיושנות יותר, כמו קלטת או שעווה, אך שיטות אלה ננטשות ברובן למעט חובב מסוים מעגלים). הקלטות במחשב ניתנות גם למניפולציות וכוונון עדין באוסף דרכים אינסופי לכאורה, על מנת להפוך קטע מוזיקה לצורה המדויקת על ידי יוצרו. בנוסף, ניתן להשתמש במחשבים כדי להזין ידנית מידע מוזיקלי לתוכנית, תוך עקיפת הצורך בכלי אחר לחלוטין. [10] אין ספק שהמחשב הוא היצירה המוזיקלית ביותר של ציוד מוזיקלי לעת עתה ובעתיד הנראה לעין. אין אפשרות לחזות במוזיקה שתהדהד באמצעות העתיד שלנו ושל חייהם של ילדינו. עם זאת, אנו עשויים לטעום את הצליל דרך הכלים עליהם ייכתבו השירים, ואם הכלים המפורטים לעיל הם אינדיקציה כלשהי, הצליל יהיה מופלא ביותר.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *