כיצד למקד את המוסיקה שלך

אם אתה מוזיקאי מוכשר, יתכן והייתה לך הדילמה הזו – הקלטת מוסיקה שלדעתך באמת נהדרת. אתה כל כך גאה במוזיקה שלך שאתה רוצה שכולם ישמעו אותה. באופן טבעי אתה מתחיל להעלות שירים ל- SoundCloud ו- YouTube. אבל אתה מאבד התרגשות כאשר הרצועה האחרונה שלך מקבלת רק 30 קליקים. מדוע אף אחד לא מקשיב?

חשפנו כמה דפוסים שקובעים אם רצועות מוסיקה מקוונות הופכות ללהיטים של ימינו. בתרבות המוזיקה של היום, זה לא מספיק להיות מוכשר. אתה צריך להשתמש במדיה חברתית כדי להעביר את המוסיקה שלך לכמה שיותר אוזניים.

התחל טרנד
דרך נהדרת להוציא את המוסיקה שלך לשם היא על ידי התחלת טרנד. במהלך השנים ראינו אינספור טרנדים שמתפוצצים במדיה החברתית. בשנת 2013, השיר האמריקני של DJ DJ Bauer, “Harlem Shake”, זכה לפופולריות רבה כשאתגר שהשתמש ברצועה הוצת במדיה החברתית. כמעט כולם נכנסו לתופעות הוויראליות והוסיפו עליה את הספין הייחודי שלהם. צוות השחייה שלי בתיכון אפילו הכין גרסה תת מימית. המם הוויראלי דחף את השיר של באואר לגרף ה- Billboard Hot 100 במשך 5 שבועות רצופים. זה לא מפתיע, בהתחשב בכך שסרטון וידאו אחד של הארלם שייק של הצבא הנורבגי זכה ליותר מ -116 מיליון צפיות.

כיום, יש אתגר נוסף השולט במדיה החברתית – אתגר Mannequin. כששירו של ריי סרמרד “הביטלס השחור” מתנגן ברקע, אנשים מציבים קפואים בפעולה כסרטים המצלמים סביבם. סלבריטאים, מכללות ואפילו אנשי מקצוע השתתפו באתגר. כתוצאה מהאתגר, “הביטלס השחור” מופיע ב- Billboard Hot 100 זה שבועות ויש לו 297 מיליון הצגות ביוטיוב. אתגר Mannequin הוא דוגמה נהדרת לאופן בו טרנד יכול לדחוף את השירים שמנגנים ברחבי העולם.

הפוך את המוסיקה שלך לקונטקסט

הפוך את המוסיקה שלך מההקשר. אם כל מה שאתה עושה זה להעלות את התוכן שלך ל- SoundCloud, הגיע הזמן להתחיל לחשוב מחוץ לקופסה.

דוגמה נהדרת נוספת להוצאת המוזיקה שלך מהקשר היא ביצוע במקומות חריגים.

אינטראקציה עם אנשים

הדרך האורגנית ביותר לבנות מוזיקה הבאה היא על ידי יצירת קשר עם אנשים במדיה החברתית. כנסו לטוויטר וחפשו אנשים שנמצאים במוזיקת ​​אינדי. אתה יכול פשוט לחפש במוזיקה אינדי כדי למצוא זאת. עקוב אחרי כל מי שנראה שהוא מתעניין בסוג המוזיקה שלך. התהליך עשוי להיות מייגע, אך תופתעו לראות כמה אנשים עוקבים אחריך ועוסקים במוזיקה שלכם. אל תפסיק בטוויטר. עקוב אחר קהל הליבה שלך גם באינסטגרם, SoundCloud ו- YouTube.

כריכה מוסיקה אחרת

אנשים רוצים לשמוע מוזיקה שהם כבר מכירים. למעשה, ג’סטין ביבר התפרסם על ידי הכנת עטיפות לשירים האהובים עליו והוצאתם ביוטיוב. כיום, אותה מגמה מתרחשת בכל פלטפורמות המדיה החברתית. סנסציית הכריכה האחרונה של פייסבוק היא Devvon Terrell. הוא מבצע גרסאות משלו לשירי R&B מפורסמים, ורוב הסרטונים שלו זוכים ל -5+ מיליון צפיות.

צור את התמונה שלך.

בנה תמונה ייחודית המציגה את אישיותך באופן שאנשים אחרים יכולים להתחבר אליו. לרוב כוכבי הרוק יש מגוון של תכונות מגדירות הספציפיות להן. לדוגמה, מיק ג’אגר לובש תמיד בגדים צמודים ומבהיקים, מכה את חזהו ומתפוצץ באנרגיה כדי להראות שהוא מרדן ולא אכפת לו מה מישהו חושב עליו. עליך להגדיר את כל מה שקשור למראה שלך ולגישה שלך. [1]
הישאר מעודכן עם המגמות. אתה לא צריך לעקוב אחריהם, אבל אתה צריך לפחות לדעת במה אתה בוחר לא להשתתף.
הגבירו את נקודות החוזק שלכם. גלה מה אנשים אוהבים אותך והדגש את זה.

הקלט הדגמה.

ההדגמה שלך תהיה כרטיס הביקור שלך. אתה תעביר את זה בתערוכות ובמקומות כדי שאנשים יזכרו אותך. וודא שזו האיכות המקצועית. אם ההדגמה שלך אינה איכותית, אנשים יחשבו שאתה חובב. [2]
ערוך הקלטה גסה לבד כדי לוודא שהכל נשמע כמו שאתה רוצה. אתה לא רוצה לבזבז זמן אולפן יקר בהתעסקות עם השיר שלך.
תרגל את השירים שלך במטרונום והקליט אותם לרצועת קליקים כדי להישאר בקצב. זה יאפשר לך להוסיף כלי גיבוי בצורה חלקה להדגמה שלך.
לשמור את זה קצר. האנשים שאיתם תעביר את ההדגמה שלך הם ככל הנראה מאוד עסוקים. ההדגמה שלך צריכה להיות חמישה שירים או פחות.
תני קודם את השיר הטוב ביותר שלך. חבר את המאזין שלך מייד.
וודא שההדגמה שלך מכסה כיסוי המשקף את אישיותך.

צור אתר.

תזדקק לאתר אישי כדי להציג את המוזיקה שלך. ודא שיש בו שפע של תמונות המראות את התמונה שאתה רוצה להעביר. וודא שהאתר שלך נראה מקצועי. האתר שלך אמור להכיל גם:
דרך למעריצים להוריד את המוסיקה שלך
תאריכי ביצועים שבהם המעריצים שלך יכולים לראות אותך
סרטונים של הופעות חיות אם יש לך אותם
ביו
פרטי קשר לאנשים שרוצים להעסיק אותך

היכנס למדיה החברתית.

קבל פרופילים בפייסבוק, בטוויטר ובכל אתרי רשת חברתית פופולריים אחרים. השתמש בפרופילים אלה כדי להציג את אישיותך וליידע אנשים מה קורה במוזיקה שלך.

שים את השירים שלך באתרי מוסיקה.

השג את המוסיקה שלך ב- ReverbNation, Bandcamp, iTunes ובכל אתר אחר שיעזור לך לשווק את המוסיקה שלך. אתרים אלה הם מקומות מעולים לגלות מוזיקאים אחרים.
Bandcamp אפילו מציעה למעריצים דרכים לתמוך במוזיקה שלך באמצעות תרומות כספיות.
ReverbNation מציע קידום זול למוזיקה שלך כדי שאנשים רבים יותר יוכלו לשמוע אותה.

עשה סחורה.

הכינו חולצות, מדבקות, פוסטרים וכל דבר אחר שעליו לוגו. כשמישהו לובש או משתמש בסחורה שלך, הוא מקדם אותך. אתה רוצה שכמה שיותר אנשים יראו את התמונה שלך ככל האפשר.
סחורה מאפשרת לאנשים לדעת מי אתה לפני שהם מגיעים להופעה שלך. הם ירצו לראות מדוע אנשים אחרים כמוך.

ערכו רשימת תפוצה.

בכל פעם שאתה משחק מופע, עודד אנשים להירשם לרשימת התפוצה שלך. תוכל לשלוח אותם בדוא”ל באופן אישי על התפתחויות חדשות במוזיקה שלך. שיידעו מתי:
יש לך מופע
יש לך מוזיקה חדשה
יש לך שיתוף פעולה עם מוזיקאים אחרים

היה מעריץ.

עקוב אחר מוזיקאים אחרים שמנסים להוציא את המוסיקה שלהם לשם. סביר יותר שהם יתמכו בך גם אם תתמוך בהם. הורד את המוסיקה שלהם. השתמש בסחורה שלהם. עבור להופעות שלהם. עשו כל מה שתוכלו כדי לעזור למוזיקאים אחרים להצליח.

משחק בשידור חי

שחק כמה שאתה יכול.

קבל נוח לשחק מול קהל. סביר להניח שתצטרך לשחק הרבה הופעות שאינן משלמות לפני שתוכל להנחית כל משחק כזה.
להופיע במיקרופונים פתוחים.
התנדב לשחק בבתי אבות.
בוסק (שחק ברחוב) אם זה מותר בעירך.

צור מופע.

תכנן את המופע החי שלך. אתה רוצה לוודא שיש לך נוכחות בימתית נהדרת לגבי המוזיקה שלך. גלה מה אתה יכול לעשות כדי להפוך את ההצגה שלך למרתקת יותר. [3]
הוסף סיפורים אישיים כדי לעבוד עם השירים שלך.
ספר בדיחות.
למדו מהלכי ריקוד שיעזרו לקהל שלכם להיכנס למוזיקה.
ערוך הופעה קלה עם המוזיקה שלך.

חזרו על המופע שלכם.

חזרות שונות מאשר לתרגל את השירים שלך. אתה רוצה לחזור על כל מה שתעשה בתוכנית שלך. הפוך את הביצועים שלך חזק. תרגלו את ההתקשרות עם הקהל.

לפגוש אנשים. נסה לדבר עם אנשים שנהנים מההופעה שלך כדי ליצור מעריצים חדשים. הראה להם לאן הם יכולים ללכת למצוא את המוסיקה שלך. תן להם להצטרף לרשימת התפוצה שלך. אתה עשוי אפילו לפגוש אנשים שיש להם כישורים ויכולים לעזור לך לקדם את הקריירה שלך. לשמוע את המוסיקה שלך כל זה בקשר לאנשים שרוצים לתמוך בך.
תהיה מאורגן. ציין רשימה של האנשים בתעשיית המוזיקה שאתה פוגש ומה הם עושים.
תישאר בקשר. ניהול קשרים עם האנשים שאתה פוגש בענף. סביר יותר שהם יעזרו לך להפיץ את המוסיקה שלך אם הם מרגישים שאתה אוהב אותם.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *